Apmācības uzņēmējiem un tūrisma nozarei “Problēmsituāciju komunikācija”

ziņa publicēta 06.03.2025
Lielāks foto Visdārgāk izmaksā klients, kurš neatgriežas un par mums sliktu stāsta citiem. Tā ir gadiem pārbaudīta patiesība, kas neplānoti var skart ikvienu uzņēmumu vai tūrisma vietu.

Lai novērstu iespējamo problēmu, laipni aicinām ikvienu Madonas novada uzņēmēju un tūrisma nozarē strādājošo - gan personālu, gan vadību - uz praktisku apmācību semināru, kas 9. aprīlī no plkst. 10.00 līdz 17.00 notiks Cesvaines pilī. No viena uzņēmuma var pieteikt 1-2 personas!

Apmācības vadīs klientu servisa, komunikācijas un pārdošanas treneris Didzis Grāvītis (Centurion Hospitality vadītājs un vadošais treneris).

Apmācību fokusā:
* Kas slēpti provocē klientu neapmierinātību.
* Kā uzklausīt un nomierināt agresoru.
* Kādi ir stratēģiskie soļi mierpilnai risināšanai.
* Kuras frāzes un vārdi ir efektīvi teju jebkura tipa cilvēkam.
* Kā rupjības un sūdzību neuztvert personīgi.

Apmācību programmā:
* Darbības, kas provocē klientu nepatiku.
* Kā vieglāk uztvert un nomierināt konfliktējošo personu.
* Situācijas uzklausīšana un pieņemšana.
* Pateicība konfliktējošai personai.
* Izpratne, empātija vai atvainošanās.
* Komunikācija ar agresoru.
* Precizēšana, rīkošanās un situācijas pārraudzība.
* Komunikācija pēc situācijas atrisinājuma.
* Praktiskais treniņš pāros vai nelielās grupās.

Praktiskā informācija:
Vieta - Cesvaines pils konferenču zāle (Pils iela 1, Cesvaine, Madonas novads).
Datums - 9. aprīlis (trešdiena).
Apmācību laiks no 10.00 līdz 17:00 (ierašanās no 9.30).
Labsajūtai - kafijas pauze, pusdienas, izstāžu apskate Cesvaines pilī.
Dalība - bez maksas.
Reģistrācija ŠEIT

Pasākumu organizē Madonas novada pašvaldības Attīstības nodaļa.
Kontaktpersona: tūrisma darba organizatore Sanita Soma, tel. 29130437

Draugiem Facebook Twitter Linkedin
© 2008-2025 Madonas Tūrisma informācijas centrs. Visas tiesības aizsargātas. Izgatavoja GlobalPro »
Piekļūstamības paziņojums · Sīkdatņu politika · Pielāgot sīkdatnes