Lai novērstu iespējamo problēmu, laipni aicinām ikvienu Madonas novada uzņēmēju un tūrisma nozarē strādājošo - gan personālu, gan vadību - uz praktisku apmācību semināru, kas 9. aprīlī no plkst. 10.00 līdz 17.00 notiks Cesvaines pilī. No viena uzņēmuma var pieteikt 1-2 personas!
Apmācības vadīs klientu servisa, komunikācijas un pārdošanas treneris Didzis Grāvītis (Centurion Hospitality vadītājs un vadošais treneris).
Apmācību fokusā:
* Kas slēpti provocē klientu neapmierinātību.
* Kā uzklausīt un nomierināt agresoru.
* Kādi ir stratēģiskie soļi mierpilnai risināšanai.
* Kuras frāzes un vārdi ir efektīvi teju jebkura tipa cilvēkam.
* Kā rupjības un sūdzību neuztvert personīgi.
Apmācību programmā:
* Darbības, kas provocē klientu nepatiku.
* Kā vieglāk uztvert un nomierināt konfliktējošo personu.
* Situācijas uzklausīšana un pieņemšana.
* Pateicība konfliktējošai personai.
* Izpratne, empātija vai atvainošanās.
* Komunikācija ar agresoru.
* Precizēšana, rīkošanās un situācijas pārraudzība.
* Komunikācija pēc situācijas atrisinājuma.
* Praktiskais treniņš pāros vai nelielās grupās.
Praktiskā informācija:
Vieta - Cesvaines pils konferenču zāle (Pils iela 1, Cesvaine, Madonas novads).
Datums - 9. aprīlis (trešdiena).
Apmācību laiks - no 10.00 līdz 17:00 (ierašanās no 9.30).
Labsajūtai - kafijas pauze, pusdienas, izstāžu apskate Cesvaines pilī.
Dalība - bez maksas.
Reģistrācija ŠEIT
Pasākumu organizē Madonas novada pašvaldības Attīstības nodaļa.
Kontaktpersona: tūrisma darba organizatore Sanita Soma, tel. 29130437